AWL Submit 1 Sentence

the researchers discuss the importance, barriers, and facilitators to student-faculty academic relationships in nursing education.
その調査は重要性や障壁、そして看護教育において学生の学問的な人間関係の能力を円滑に進める人について話し合う

Outcome method to develop the research question for this review.
レビューの質問の調査を開発するための成果方式

Data Sources To search and review the literature systematically
調査のためのデータ源と文学体系の文献

we entered the specific criteria into the EBSCOhost interface.
私たちはEBSCOホスト連携の特定の基準を満たした

The following databases were used for data sourcing
次のデータベースはデータ源として使用された。

We selected only full-text, peer-reviewed sources that were written in English for final inclusion
私たちは英語で書かれた最終的なすべての文章でレビューされた情報源だけを選択した。

Review Methods After the retrieval of 56 reports via an EBSCO host search,
レビューの方式はEBSCOのホスト検索で56件のレポートを検索した後、

 An inductive method of analysis was used to review and extract emerging themes.
誘導的な分析の方法が新しく出現するテーマを検討し抽出するのに使われた。

 Nursing institutions should be proactive to ensure that barriers such as incivility are reduced and that diversity is included and appreciated in the teaching and learning environment.
さらに、看護師の教育者は、支持的な学習環境を強調するために率先し、その多様性を含み、教育方針と学習方針を制定すべきである。

コメント

コメントを投稿